درباره مشهد پی سی

مشهد پی سی همانند نوک پیکانی میباشد که بصورت پیشرو در شرق کشور تمامی نیاز های سخت افزاری , شبکه , گیمینگ و اداری را پوشش میدهد. 

فروشگاه مشهد پی سی ، یک فروشگاه تخصصی در حوزه تجهیزات و کالاهای دیجیتال است که از سال 91 کار خود را با هدف ارائه‌ی خدمات اعم از فروش و مشاوره تخصصی کالاهای سخت افزاری، گیمینگ و شبکه آغاز کرد. شما می‌توانید در این فروشگاه بهترین کالاهای دیجیتال از برندهای معتبر را با بهترین کیفیت دریافت کنید و یا از طریق تماس با کارشناسان فروشگاه مشهد پی سی، که خود نفرات فنی توانمند کشور هستند، سوالات و مشکلات خود در میان بگذارید.

فروشگاه مشهد پی سی به عنوان نماینده‌ی فروش بسیاری از برندهای معتبر از قبیل ریزر٬ رپو٬ ام‌اس‌آی، ایسوس٬ لاجیتک و ... این تضمین را به شما می‌دهد که کالای اصیل مد نظر شما در اسرع وقت و با بهترین بسته بندی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در حال حاضر فروش محصولات در فروشگاه مشهد پی سی هم به شکل اینترنتی و هم به شکل حضوری ممکن است و نحوه‌ی پرداخت برای مشتریان مشهدی هم بصورت آنلاین و هم بصورت پرداخت در محل قابل انجام است و همراهان عزیز شهرستانی هم می توانند بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام دهند. همچنین نحوه ارسال در مشهد بصورت پیک موتوری است و ارسال برای سایر شهرها از طریق پست و تیپاکس می‌باشد.

 همچنین می‌توانید از طریق شماره تلفن  09156100336  ( از ساعت ۱۰ تا ۱۸) جهت مشاوره و یا طرح سوالات خود با کارشناسان فروشگاه در ارتباط باشید.